Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij
03-07-2018
Rodzaj zamówienia: Przetarg

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM - REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH WRAZ Z UTWARDZENIEM CZĘŚCI TERENU PRZY BUDYNKU B

Stan postępowania: Unieważniony

dodano: 20-07-2018

ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania

ZP.SP4.02.07.2018

ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Numer sprawy: ZP.SP4.02.07.2018

Nazwa przedmiotu zamówienia: „Remont nawierzchni utwardzonych wraz z utwardzeniem części terenu przy budynku B". Działając na podstawie art.93 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r. poz.1579 z późn. zm. )- zwanej dalej „ustawą" Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania.

Podstawa prawna:

Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych" Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:

  1. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3"

Uzasadnienie faktyczne i prawne

Zamawiający dnia 03.07.2018r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Remont nawierzchni utwardzonych wraz z utwardzeniem części terenu przy budynku B". W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. 20.07.2018r. do godz. 11.30 nie wpłynęła żadna oferta. W tym stanie należało orzec jak w sentencji.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 4 im.Marii Skłodowskiej-Curie w Skierniewicach
odpowiada: Andrzej Szkopiński
data: 09-06-2021
wytworzył: Andrzej Szkopiński
data: 09-06-2021
data: 09-06-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 09-06-2021 - Edycja treści
  • 03-07-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 40